I KVELD BLIR DET…

…LIVESTREM!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har finfin dag<3 Skoledagen min var faktisk veldig morsom med tanke på at vi jobber med et morsomt prosjekt i tysken<3 I klassen jeg går i nå, altså media, er det ingen jeg gikk i klasse med fra ungdomsskolen. I tyskklassen min er nesten hele forrige klassen min aha! Utrolig koselig å ha et fag med de og timene med dem er alltid superkoselige. 

Tante fra Østerrike kom også til oss i går og skal være her i noen dager! Det er skikkelig koselig. Pappa og mamma tok hun nettopp med på konsert og resten av oss er hjemme + pluss Thomas som kom over for litt siden. Vi skal ha en koselig kveld, spille litt spill, se film og ha livestream på instagram! Følg meg på insta for å få den med deg. 

Instagram: @jenniefashion

Processed with VSCO with b1 preset

 

Nå er det også snart vinterferie og jeg gleder meg syyyykt! Jeg har det ikke neste uke, men uka etter der igjen. Håper på en spatur med kjæresten og noen skiturer i norsk, nydelig natur. Jeg elsker faktisk skiturer med familie eller venner. Ski, grillepølser, kvikklunsj, kakao, frisk luft og latter<3 Det er det beste!

Når har du vinterfeire?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg