DRAR MYE ALENE, MEN…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superfin dag! Jeg er syyykt sliten etter øving i går kveld, prøve i dag og trening rett etter skolen…men det føles godt. Kan gi meg en liten klapp på skulderen for det. Det har vært en liten overgang fra å gå på organisert sport til å trene på egenhånd merker jeg. I begynnelsen var det vanskelig å finne motivasjon til å dra hele veien til treningsstudioet og det tok meg derfor litt til å melde meg inn. Det lette med organisert sport var at dagene og tidene var satt opp for meg, jeg trente med venner som var gøy og treningen var allerede planlagt av trenere. Nå drar jeg av og til med venner men mye alene, jeg må finne tid selv og økten må jeg lage selv. Det positivet med abonnementet mitt er at jeg får to gratis PT timer så jeg kan lage en treningsrutine med han/henne. Det tenker jeg er lurt å gjøre snart. Selvom det var gøy å trene med venner hele tiden, er det godt å trene litt alene. Det var lett gjort å sammenligne seg med andre som var raskere enn meg osv. Nå konkurrerer jeg bare med meg selv og det føles mye bedre. 

Slik har altså dagen min vært. Jeg har ingen lekser til i morgen så denne kvelden skal nytes. Jeg liker å skrolle ned på Insta og se på eksotiske og vakre bilder etter en hard treningsøkt. Samtidlig liker jeg å finne inspirasjon og ideer til nye øvelser jeg kan teste ut. Prøvde en jeg fant i dag faktisk og fy den var slitsom haha! Jeg legger derfor med to instagramkontoer som jeg blir ganske så inspirer av. 

1. Janni Delér ( @jannid ) 

Denne flotte dama legger ut mye bilder fra reisene sine rundt om i verden, pluss at hun har superfin stil! Koser meg med å se på bildene hennes og kan skrive under på at jeg har tatt en del screen shots av bilder på brukeren hennes som jeg liker!

 

2. Jørgine (@funkygine) 

Av hu her får jeg masse motivasjon og inspirasjon på treningsfronten! I tillegg er hun veldig morsom og deler stadig vekk koselige knips fra hverdagen sin<3

 

Følger du de instagram?

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg