FESTLOOK!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I dag har jeg endelig gjort ferdig del 2 av sminkevideoen min og jeg ville dele den så fort so mulig med dere! Jeg håper dere likte begge sminkevideoene og det er bare å fyre løs i kommentarfeltet med videoer dere vil se! Skal nemlig prøve å legge ut en video hver tredje uke, kanskje hver andre etterhvert . Det vil i hvert fall bli flere videoer på youtubekanalen min og dere har jo så mange bra ideer<3

Her er i hvert fall videoen! Enjoy:-)

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Kanskje du kan lage flere videoer der hvor du utfordrer Thomas til å feks. sminke deg og bestemme antrekk til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg