TA MEG TIL PARADIS

Hei!

Vet dere hva! Jeg er så reisesyk! Jeg går rundt hver eneste dag og tenker bare på sol, sommer, varme, bading osv. Gleder meg virkelig til snøen er borte og jeg kan begynne å bruke vårjakkene mine, i stede for en stor boblejakke 24/7. Jeg drømmer meg bort til steder jeg har vært og steder jeg så veldig gjerne vil reise til. Jeg vet allerede om en tur familien og jeg skal på til sommeren og det gleder jeg meg til. Jeg elsker å reise og oppleve nye steder. Tror vel de fleste liker det, men om du ikke gjør det…that´s also fine! Jeg lengter etter en gyllen brunfarge, lyse striper i håret, et nedkjølende bad i saltvann og en forfriskende drikke i hånda mi. Kjenne varmen i fra sola på kroppen der jeg ligger på solsenga og hører på favorittspillelisten min. Ikke bare er jeg glad i å reise til nye steder ,men jeg like rå prøve ut nye ting. Jeg drømmer om å en dag teste ut det å surfe. Jeg er en som ikke gir seg med det første, så det hadde nok vært noe morsomt å se på hihi. Jeg får bare fortsette å drømme meg bort og holde ut et halvt år til. Haha! Tiden går jo egentlig ganske fort. 

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg