DETTE HØRER JEG PÅ!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag! Jeg har vært med Thomas fra i går til i dag. Nesten blitt en tradisjon at jeg drar over til han på fredagene. Det er jo den første dagen jeg har mulighet til å dra til han og da gjør jeg jo det hihi! Det er mye som skjer på skolen, samtidig som at jeg trener 2-3 ganger i uka. Helgene er derfor vår tid sammen. Han kommer over til meg i ukedagene noen ganger også❤Like stas å se hverandre hver gang og alltid like koselig.

Som jeg sa trener jeg jo mye selv for tiden og jeg er en som må ha musikk på ørene når jeg løper på tredemølla. Når jeg løper ute, alene hører jeg aldri på musikk rett og slett for sikkerhetens skyld. Inne derimot hører jeg på musikk og jeg har funnet noen som lager de feteste remixene. De slår aldri feil, så jeg tenkte å dele de med dere!

Her er 3 av mine favoritter!

Har du noen sang/liste tips?

Klem

2 kommentarer
    1. Når du og Thomas var i London, reiste dere alene da?❤️ Og i så fall, hadde du fått reist alene (med en venn feks (01) om det ikke var for at Thomas er over 18?

    2. Mie: Nei, vi reiste ikke alene. Vi dro med faren hans. Jeg vet ikke om jeg hadde fått reist alene. Det sjekket jeg ikke opp, med tanke på at vi hadde med en voksen:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg