DERE OVERTALTE MEG

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Søndagen var her plutselig igjen. Vet det blir mye å gjøre på skolen til uka og jeg kjenner at jeg ikke gleder meg så veldig til det hah! I dag har jeg brukt dagen min på filme litt og se lillebror spille fotball. En av videoene skal jeg sende videre til noen som skal bruke den til noe og den andre skal jeg legge ut på min egen kanal. Det er en sminkevideo hah! Har fått maaaaange spørsmål om jeg kunne lage en og dere klarte å overtale meg. Sminkevideoen er delt inn i 2 deler. Den første delen viser hvordan jeg sminker meg hver dag og den andre viser en mer fest-look<3 Først vil den hverdagslige komme, så jeg legger med noen knips fra den<3

Har du ønsket en sminkevideo?

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg