DET DERE IKKE SER

Hei folkens!
I dag tenkt jeg informere om at jeg har en vsco bruker! Jeg har nevnt det er par ganger før, men det er nok ikke alle som fikk det med seg! Det er masse bilder der jeg er sikker på at dere aldri har sett før. Jeg poster ganske mye der uten å tenke på feed i det hele tatt haha! Bare masse øyeblikk fra hverdagen min, om du er interessert i det. Jeg legger noe ut der så og si hver dag! Klikk på profilbildet for å komme til brukeren min<3

Her er noen knips fra den siste uka<3

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg