BORTE PÅ ET *BLUNK*

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg og at uken deres har startet bra! Dagen i dag føltes ganske så lang og jeg blir så fascinert og litt irritert av det. Hvordan helgen plutselig er over på et blunk og når uka kommer så tar det “100 år” før det er helg igjen haha! Denne helgen koste jeg meg også virkelig! Jeg feiret 17-års dagen min med flere av vennene mine og vi hadde det skikkelig gøy. Det var godt å se de som jeg ikke ser så ofte som jeg gjorde før, men også de jeg ser hver dag på skolen. Vi er jo splittet i forskjellige klasser og skoledagen starter og slutter på forskjellige tider. 

Lørdagen startet dagen med at jeg dro ut på skøyter med hele familien, som var skikkelig koselig! Sist jeg stod på skøyter var jo for over et år siden og det føltes godt å ha mine snart 6 år gamle skøyter på beina igjen hihi! De er faktisk sykt behagelige til tross for at jeg har hatt de såpass lenge. Senere på kvelden dro jeg til en venninne med noen andre og hadde en skikkelig jentekveld med deilig mat, brettspill og Mario-cart! Super kooooos!

Søndag var det lillesøster sin bursdag og vi startet dagen med en familiefrokost og åpning av en gave. Vi sparte resten av gavene til kvelden, noe vi alltid pleier å gjøre. Søstra mi skulle på trening denne dagen så jeg bestemte meg for å melde meg inn på et treningssenter og dro og trente selv i sammen med en venn. Da alle var hjemme igjen spiste vi middag. Deretter ble det dessert og hjemmevideoer<3

Utrolig fin helg og masse tid med familie og venner<3

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg