MIN TUR ENDELIG

Hei folkens!
Jeg håper at dere alle har hatt en finfin fredag! Dagen min har vært super og siden jeg kom hjem har ting gått veldig fort. Jeg ferier nemlig bursdagen min i dag med noen av mine nærmeste venner! Jeg gleder meg skikkelig, spesielt med tanke på at det ikke ble noen feiring i fjor. Det blir superkoselig å se venner som går på andre skoler igjen og venner fra skolen min nå, både nye og gamle<3 Vi skal spise digg mat og dessert og ha det supergøy! Det går ikke ann å kjede seg med den gjengen som kommer. De er her straks, så jeg må gjøre meg helt klar! Vi snakkes!

 

Knipset noen bilder av dekorasjonen! Liker å pynte<3

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

 

Kanskje du fikk litt inspirasjon! Håper det!

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Håper du får en fin feiring!
      Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men ville bare si at deg hadde vært veldig gøy, om du hadde vært mer aktiv på mystory på Snapchat!❤️ Eller bare lagt ut gøye bilder/videoer fra «minner» hver uke/måned elns. Men skjønner at det blir mye med blogg, insta, youtube, og fritid<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg