JEG GRÅT OG KLARTE IKKE STOPPE

Hei alle sammen!

Jeg håper dere har hatt en superdag! Det har i hvert fall jeg! 17 år er jeg endelig og det føles godt hihi. Koselig med klemmer og sang på skolen, hilsninger fra venner og familie og feiring med litt besøk etter skole og jobb. Bestefar kom ned til oss og Thomas kom over en tur for å spise deilig mat og dessert, åpne gaver og kose oss. Det var deilig å være hjemme i år og tilbringe dagen min med de jeg er glad i. Jeg skal ikke skrive så mye mer i dag, for nå vil jeg bare nyte siste delen av kvelden med familien. Det siste jeg skal gjøre er å legge med en video jeg ble skikkelig rørt av. Jeg begynte faktisk å gråte og jeg klarte ikke stoppe hehe. Thomas hadde ikke bare superfine og personlige gaver,  men han lagde en video til meg. Han vet jeg elsker denne sangen. Dette er faktisk noe av det som betyr mest for meg. Alltid koselig med gaver, men når noen har lagt så mye tid i noe for deg det setter jeg pris på. Tid er noe av det mest dyrebare man kan gi.

Her er coveret av min fantastiske kjæreste!

 

6 kommentarer
    1. Åhh så søtt, dere to er virkelig søte sammen😍 Men gratulere så mye med dagen Jennie, håper den har vært like super som deg.❤️ 17 år wow, husker enda de første bildene du la ut på Instagram som 12 årlig.❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg