HER ER MINE KLÆR

//inneholder annonselinker

Hei folkens!

God fredag! Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Jeg tenkte det var på tide med et innlegg flere av dere etterspør og det er hvor klærne mine er i fra. Dette er de tingene jeg har fått flest dm`s om den siste tiden, så jeg valgte derfor å lage et innlegg med linkene til produktet så dere kan sjekke det ut om dere vil. Alle disse klærne er faktisk fra Junkyard som en god del av det jeg går med er. Jeg shopper så og si aldri klær og er skikkelig dårlig på det. Da jeg var i London, byen flere reiser til for bare å shoppe…der kjøpte jeg meg en bukse! EN BUKSE HAHA! Elsker derfor å bare finne meg noen kule plagg på Junkyard sin side, da slipper jeg å dra ut og prøve på klær. Jeg er så heldig at klærne også alltid passer så har ikke problemer med å finne riktig størrelse når de har en størrelseguide på siden. Flere av bildene her et tatt av @hakonjorgensen, som jeg har vist til dere før! 

 

Jakke fra Urban Classics //HER

 

Bukse fra Kappa //HER

Hoodie fra Kappa //HER

Genseren har en stor hvit logo på ryggen som du kan se litt av i speilbildet. I tillegg er et en liten logo på venstre bryst:-)

Velvet Body fra Urban Classics //HER

Processed with VSCO with b1 preset

Lue fra Adias //HER

 

Håper dere likte innlegget! 

Klem Jennie

7 kommentarer

Siste innlegg