SER FREM TIL…

Hei!
Da har vi inntatt 2018 og året har startet ganske så bra. Jeg har kost meg nå de siste feriedagene og vil si jeg er klar for skolen igjen. Nyttårsaften feiret jeg med Thomas og vennene hans, noe som var utrolig koselig og nytt for meg. Har feiret nyttårsaften hjemme så lenge jeg kan huske. Det er alltid fint å være med familien, men det var gøy å prøve noe annet også. Det er flere ting jeg ser frem til i 2018 som jeg allerede vet at skal skje. Jeg gleder meg til sommerferie i varmere strøk, en dagstur på spa med Thomas og en helgetur på hotell. Så er det jo ikke lenge til ferie igjen haha. Ja, jeg har sjekket når vinterferien begynner og det er bare 8 uker til. Ikke så lenge det vel. 

Bursdagen min gleder jeg meg også til ( som bare er om 6 dager) og feiring med venner. I fjor fikk jeg ikke feiret bursdagen min fordi det alltid skjedde noe. Jeg reiste frem og tilbake mellom London og Norge og sist bursdag fylte jeg år i London på jobb. Jeg gleder meg derfor til å gjøre noe gøy med jentene mine. 

Mamma var med på å gjøre dagen super selvom vi ikke var hjemme, med sang og ballonger, kake og en deilig middag på sushi restaurant. 

 

Sjekk den kule kaken da! Den smakte sykt godt også!

Hva er din favoritt kake?

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Helt ærlig, så burde du fokusere mer på youtube kanalen din istedetfor blogg… Det er åpenbart at du ikke tar blogging serriøst, og en youtube kanal kan utvikle seg STORT idag. Du har blogget så sykt kjedelig det siste halvåret, med meningsløse innlegg.. Videoer er mye morsommere å se på, så den tiden du bruker på å tenke på bloggen og blogge, lag heller en video.. du kommer mye lengere da. INGEN er interessert i refleksinnlegg, fraværsinnlegg…
      Btw, på jodel er det noen som har skrevet at du er klein forholdet med Thomas.. at du skriver ”oss to for alltid”.. du vet at ingen forhold varer i den alderen? Du kan ikke skrive slikt, fordi du vet ikke hva som vil skje om ett år engang.. det forholdet kommer ikke til å vare, du er jo bare 16. Og please, slutt å skriv at han er ”digg ass’, det er super kleint…

    2. Anonym: Hei igjen du. Ser at du har vært flere ganger inne på bloggen min og kommentert som anonym. Forstår ikke at du fortsetter å skrive kommentarer her, når du tydeligvis ikke liker bloggen. Har sagt jeg skal gjøre mer på youtube, men jeg stopper ikke med blogg med det første. Den siste tiden har jeg fått masse positive kommentarer og flere leser bloggen. I tillegg er jeg mer motivert.

      Til det andre så bryr jeg meg ærlig talt ikke. For all del kanskje du møter mannen din når du er 30 og skiller deg før du er 35 , men mamma og pappa møttes da de var like gamle som Thomas og jeg er nå. De har vært gift i 20 år. Det samme med andre i familien min. Det er altså ikke alltid slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg