NOK EN SHOOT MED H!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag! Min startet for så vidt tidlig med tanke på at jeg har våknet mellom 11 og 12 de siste dagene. Jeg stod opp i 9 tiden for å sminke meg og finne frem klær til shoot. Jeg sendte nemlig Håkon ( @hakonjorgensen) en DM i går og spurte om han hadde tid til å ta noen bilder med meg nå før nyttår. Det ble faktisk til at han kom utover i dag og vi hadde en morsom shoot på Nesodden, her hvor jeg bor. Noen av bildene skal brukes til noe jeg definitivt kommer til å fortelle dere om når jeg kan det. Ellers tok vi litt kule bilder som jeg selv kan bruke på blogg og instagram! Går aldri galt der med Håkon. Etter å ha kjørt litt rundt, tatt bilder, skiftet antrekk dro vi raskt hjem til meg og spiste lunsj med fammen min og fikk i oss varmen før han dro. Nå gleder meg til til å få bilder og jeg skal seff dele de med dere også. Alt jeg har nå er litt “behind the scenes” bilder som mamma tok. Ikke mange, men noen i hvert fall! Kan du tenkte deg hva noen av de er til?

 

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av egentlig. Mamma og pappa fikk meg til å se en film i går de har mast å¨meg om at jeg må se. Jeg så den….og jeg elsket den! De anbefalte en ny en så tenkte å kaste meg ut i den i dag! Hihi<3 ( For dere som kommer til å spørre heter filmen “Ghost” og er en film fra 1990. Spesialeffektene er derfor ikke så imponerende men jeg syns bare det var sjarmerende.) 

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg