LILLE JULAFTEN OG VLOG!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin lille julaften og nå nyter kvelden før kvelden. Lillebror har gått runden rundt juletreet og sjekket ut noen av pakkene. Han kan jo fint lese pakkelapper nå. Det er så utrolig koselig å ha en lillebror som er så mange år yngre enn meg, han gir meg faktisk masse god julestemning også.

I kveld skal han få sove på rommet mitt og avtalen er at han vekker meg i morgen tidlig slik at vi i sammen kan gå opp og se på tegnefilmer i sammen og sjekke ut julestrømpene våre. 

Håper at vi våkner opp i morgen og at den lille snøen fremdeles er her, da blir det hvit jul og jeg kan nesten ikke huske sist gang det var det.

I dag deler jeg Vloggen i fra London med dere, håper dere liker den og at dere kan sjekke den ut enten i kveld eller før julen ringes inn i morgen. For mange barn blir det jo laaaaange timer frem til julemiddagen og da er det jo kanskje fint å kunne se nettopp vloggen min. 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg