HOLD DEG UNNA SLIKE PERSONER

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin mandag! Jeg er ferdig med presentasjon og har en prøve til denne uka. Føles godt å snart være ferdig med skolearbeidet for i år og ha litt fri! Gleder meg til å feire jul med familien og så får jeg se hva jeg finner på til nyttårsaften<3 Vil gjerne tilbringe den med Thomas. Det er første julen min med kjæreste og det er skikkelig koselig<3 Etter at jeg og Thomas gikk ut med at vi var sammen fikk jeg masse spørsmål om kjærlighet osv. Jeg får ganske ofte meldinger fra jenter som er ganske triste fordi de føler at den de holder på med/ er sammen med ikke gir like mye av seg eller elsker den andre like mye. Jeg er utrolig heldig som har Thomas og han gjør meg skikkelig lykkelig<3 Jeg føler meg elsket og satt pris på. Selvom jeg er heldig om har Thomas, har jeg hatt dårlig opplevelser og går igjennom ting som mange ande også. Det var en periode jeg følte meg lite satt pris på av en person og brukt. Slik skal det ikke være. Jeg er langt over det, men ingen skal oppleve å føle det slik. Jeg er ingen ekspert, men om en person gjør at du føler det lite verdt, satt pris på og lite elsket hold deg unna. Det var ikke før folk rundt meg oppdaget at jeg var mye deppa og trist som fikk meg til å forstå at det ikke fungerte. Jeg ble ofte sittende alene ettersom jeg hadde takket nei til invitasjoner ol fra venner for å være med sammen personen, men så avlyste han samme dag/kveld. 

Her er derfor mine tipps:

1. HOLD DEG UNNA DE SOM GJØR AT DU FØLER DEG MINDRE VERDT ELLER IKKE LIKT LIKE MYE

2. OM TANKEN PÅ PERSONEN BARE GJØR DEG TRIST OG DÅRLIG ER IKKE DET BRA HELLER 

3. IKKE STRESS. DEN RETTE VIL TIL SIN TID OG DA VIL DU FØLE DEG ELSKET OG GLAD<3

4. OM PERSONEN STADIG AVLYSER AVTALER OG OFTE IKKE “KAN” MØTES

5. OM DU STADIG VEKK ER SJALU, SÅ HAR KANSKJE IKKE PERSONEN FÅTT DEG TIL Å FØLE DEG BRA NOK HELLER. DU SKAL JO VÆRE NUMMER 1

 

Klem Jennie

Har du en historie du vil dere om kjærlighet? Vil gjerne høre deres historier og tips<3

 

5 kommentarer
    1. Hei jennie.💋
      Jeg har en historie jeg vil dele med deg.
      Jeg har likt en gutt i 10 år, ble kjent med han i barnehagen. Han ser helt perfekt ut, og han får meg alltid til å le og vi er jo også venner. Og jeg har begynt litt med blogg, og han sier til meg på skolen at han leser bloggen min. Og da smiler han, kanskje han liker å lese den haha. I barnehagen spurte jeg han om han ville bli sammen med meg. Han sa jo nei, men jeg viste ikke bedre haha. Jo eldre man blir, jo mer komplisert og mer voksen blir man. Og i alle de årene har jeg vært usikker, han liker jo IKKE meg. Han liker bare de jentene som er litt «divaer» hvis du skjønner. Og jeg tenker jo hele tiden på om det er utseende mitt, kroppen min eller bare hele meg som han ikke liker. Jeg trenger virkelig gode råd, og siden du virker som en veldig trygg jente. Så er du den jenta jeg vil dele dette med.Noen ganger virker han litt interesert i meg, mens andre ganger overser han meg. Jeg vet jo at han ikke liker meg men hvordan skal jeg få meg selv til tenke at han bare gjør meg usikker på meg selv. På leirskolen prøvde jeg igjen, det gikk ikke bra. To dager senere ble han sammen med en annen jente. Når han var i det forholdet kom han til meg hver dag på skolen å sa.
      – Jeg ga hun en klem igår, jeg liker henne veldig godt.
      Jeg vet ikke om han prøvde å gjøre meg sjalu, men det fikk han til uansett. Nå går jeg jo på ungdomsskolen, og jeg kom i samme klasse som han. Og nå har vi jo blitt mixet med flere skoler, og da møtte han jo jentene han syntes er mye penere enn meg. Nå vet jeg ikke helt lenger hva jeg bør gjøre. Håper å få svar fra deg. Stor klem fra Ingeborg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg