Dette kjøpte jeg i London

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en knall dag. Jeg var tilbake på skolen etter en fantastisk helg i London! Sykt trist å reise derfra. Skulle gjerne vært der myyyyye lenger. Det var selvfølgelig godt å komme hjem også! Flyet gikk klokken 18.00 fra Stansted om ikke senere og vi var på Gardemoen rundt klokken 21.30 (norsk tid). Det som er kjipt med søndager er at båten bare går en gang i timen, så vi slang oss på toget til Nationalteateret. Deretter løp jeg med kofferten på slep ned til brygga og rakk den med 3 min. Jeg kom hjem ganske seint, rundt 23.30. Jeg la meg ikke med en gang da. Så på Farmen med mamma og pappa for så å pakke ut litt. Godt at jeg startet klokken 09.00 på skolen i dag. Begynner ellers klokken 08.00.

Jeg har fått maaaaaange spørsmål om jeg kan ha en “innkjøpsvideo” fra London, men det blir det dessverre ikke noe av. Skulle gjerne gjort det, men kjøpte meg bare en Levi?s bukse, en veske på Primark og en maskara til meg selv. Kjøpte litt ting til, men det er jo julegaver til familie. Det blir nok videoer fremover i hvert fall. Vet allerede om 5 videoer som skal ut i desember og noen kommer ut snart også!

Jeg vet med sikkerhet at flere kommer til å ELSKE et par av videoene <3 

Hva slags videoer tror du at kommer ut nå i desember?

Klem Jennie

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

 

6 kommentarer
    1. Har du fått ny telefon? fikk ikke du 7 for ikke så lenge siden og nå har du 7 plus men de er driiiit fine begge to men bare lurte

    2. Hei jennie Sofie 😍Elsker deg utrolig mye og er en stor fan av deg jeg har vært en som vlogger men nå slutta jeg med det kan du Plz ta kontakt med meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg