London

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Vi sitter nå på flyplassen i London og flyr snart hjem igjen til Norge. Det har vært en super tur og jeg vil virkelig ikke reise hjem og gå på skolen i morgen haha! Vil bare bli her noen dager til! I går tittet vi mye i butikker og spiste senere på kvelden på en superkul restaurant. Jeg har filmet mye fra turen og tenkte å redigere det sammen til en stor vlogg fra hele turen. Det kommer ganske mange videoer på kanalen min fremover, så abonner gjerne på kanalen min for varslinger om ny video!
Jeg slenge med noen bilder fra gårsdagen og ønsker dere en fin kveld videre!

Ønsker du vlog?

Klem Jennie 

Processed with VSCO with b1 preset

5 kommentarer
    1. Hvorfor var du i London? Var det kosetur eller gjorde du noe spesielt? Btw. elsker hvor ekte du er på bloggen og insta❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg