NY JAKKE!

Hei!

Jeg håper dere alle har hatt en fin dag! I går jobbet jeg hele dagen og fikk derfor ikke tid til å blogge. Thomas ble med meg hjem i fra byen etter jobb og vi hadde det skikkelig koselig…som ALLTID! Vi drakk julebrus og spiste julekaker. Flere av dere kommer sikkert til å arrestere meg på det med at man ikke drikker julebrus eller spiser julekaker før desember, men sånn ble det i år haha! Han dro i dag tidlig og neste gang vi sees skal vi noe skikkelig gøy! Kan du tenke deg hva det er? Bare å gjette haha!

I går kjøpte jeg meg også en jakke jeg har ønsket meg lenge. Den er sykt deilig og kosete. Den heter Teddy og det er jo fordi den minner om en my og deilig teddybjørn hihi! Jakka er det lagd av bjørnepels, eller bjørnebamsepels haha! Stylet den med en lys demin jeans og mamma sitt skjerf;-) 

JAKKE FRA URBAN

 

Jeg er klar for en kort skoeuke siden jeg har fri på fredag fordi det er planleggingsdag. En prøve i tysk på onsdag, men ellers vet jeg ikke om noe. Sykt digg og snart er det desember!

Har du drukket julebrus eller spist julekaker ennå?

Klem Jennie

 

28 kommentarer

Siste innlegg