JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg er superglad med tanke på at det meste av skolearbeidet er ferdig for uka. Etter skolen i dag har jeg egentlig bare sittet med en brosjyre jeg har lagd om nordlyset og det har egentlig vært ganske morsomt å jobbe med den. Jeg syns det kan bli kjedelig å bare lære om atomenes oppbygning osv, men det å vite hvordan ting rundt deg skjer er ganske kult. Jeg vet hvorfor jeg har dårlig syn og hva som skal til for at det blir bedre. Ja, jeg må bruke linser og/eller briller, men jeg vet hvorfor akkurat dette fungerer. Det sammen med hvorfor man har varmepumpe og nå hvorfor vi har nordlyset. Det er egentlig skikkelig fascinerende og jeg har virkelig lyst til å se det en gang. Jeg drømte meg litt bort i ting jeg ønsker og det må nødvendig ikke skjer nå, men det er greit å drømme litt…er det ikke? Hihi<3

1. Jeg vil se Nordlyset en snøfull kveld oppe i nord! Tenkt alle de fantastisk fargene, det må se helt nydelig ut!

2. Reise til Island og bade i  Blue Lagoon. Dette har mamma også nevnt at hun vil og jeg syns det høres himmelsk ut. Lufta er iskald, men vannet er deilig og varmt!

3. Sykkeltur igjennom Amsterdam. Det er jo stedet som er kjent for å nærmest ha flere syklister enn bilister haha!

4. Jeg vil på roadtrip i USA! Det jeg faktisk vært på før, men jeg var såpass liten og husker derfor ikke så mye. Jeg vil kjøre fra Seattle og ned til San Diego, stoppe i San Fransisco og se Golden Gate Bridge. Jeg vil til LA! 

5. Jeg drømmer om en backpacking tur! Reise fra sted til sted og oppleve nye ting. Vet ikke hvor, men Thailand høres fantastisk ut eller Norge for den slags skyld hihi! Ladet vårt har jo utrolig natur!

6. ROOOOOOMA! Jeg vil til roma, spiste deilig mat og oppleve den fantastisk byen!

7. Frankrike har vært et ønske lenge. Skulle dit egentlig i sommer, men det endte med å ikke bli noe av. Jeg har veldig lyst til reise dit.

 

Har du noen drømmer?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Har vært i LA og San Fransisco, anbefales hvis du vil ha minner for livet☺️ Det er helt fantastisk, spesielt LA😍😘😁

    2. Eg har veldig lyst til Oslo vet egentlig ikkje Kofor men eg synest det er stor og fin by har våre der ein gong når pappa skule rydde noen dokumenter . Og så Ønsker eg meg til å fly til Paris også, har aldri våre der! No var det litt masse å lese vist du leste den her plis les eg har så lyst at du skal lese det er også ein av mine drømmer å ha ein shoutout i kanalen din og å møte deg

    3. Fine drømmer :), Mine drømmer er å oppleve og se Nordlyset i Svalbard, Klatre Sydney Harbour bridge, besøke Byron Bay Lighthouse, Dra på biltur til great ocean road the twelve apostles i Australia, Sove under stjernene i Great barrier reef Australia, Se Sydney opera house, Besøke Bondi Beach og Bondi beach swimming pool, Lære å seile, Se mount everest fjellet i virkeligheten, Få et PADI sertifikat i fridykking, Reise til mine drømme destinasjoner som Australia, Hawaii, USA, Antarktika, Oppleve mer av Norge. Få en høy utdannelse fra noen av verdens beste universiteter i verden, få en jobb hvor jeg vil trives og som jeg har lidenskap for, Bli Norges første Astronaut kanskje en dag (Bli en aerospace engineer eller Nasa Pilot), profesjonell Astro fotografer. Det er så mye fint og interessant man kan oppleve i denne verden, No dream is too high.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg