TJUKK DUM HORE

 

Hei

Overskriften….må vi gå inn på det hver gang.  Ja, jeg kommer til å nevne dette i innlegget. 

…Men først en stor takk til dere alle sammen. Dere som leser bloggen min daglig og dere som følger meg på Instagram. Dere er noen flotte mennesker, jeg er så heldig som har en følgergruppe som dere. For jeg juger ikke når jeg sier at langt under 1 % av alle tilbakemeldinger og kommentarer jeg får er dårlige eller hatefulle. Jeg har jo også blogget mye om dette om å være positiv og håper jo at dette smitter over på dere. At man ikke kommer noe høyere eller lengre i livet sånn ved å tråkke andre ned, i hvert fall ikke sånn i det lange løp. At man skal være glad i seg selv slik man er og at det å si noe fint til andre det føles ikke bare godt for den du sier det til, men også for deg selv. Tro meg, prøv selv. 

Jeg ser at enkelte bloggere opplever så utrolig mye negativt og får så mye hat. Jeg lurer alltid på hvordan det har skjedd. Hvordan havnet de sånn midt i skuddlinjen? At de som blogger ikke har tall på hvor mange ganger de har blitt kalt FEIT, HORE og DUM. ( Vil også bare si at det er virkelig ikke greit å skrive slike kommentarer. Det sier jeg hele tiden) Vel, jeg har faktisk fått kommentar for at jeg er feit, men hallo, det er jeg jo ikke. Jeg har også fått kommentar på at jeg er en hore, noe jeg heller ikke er dum. Jeg får høre fra venner og de jeg kjenner at det er misunnelse og velger å tro at det er det når jeg først får en slik kommentar. Jeg tror også en grunn til at jeg ikke får så mange slike kommentarer er fordi jeg ikke skriver så mye om alle saker som kommer opp og meninger. Jeg prøver heller ikke å provosere noen:-) Når jeg først skriver mine meninger er det om noe jeg brenner for i stede for å skrive om alt og alle. Mye av det jeg skriver om er selvtillit og at alle må være snille med hverandre. Som ungdom i dag syns jeg det er viktig og skriver derfor mye om det. 

Om jeg daglig hadde fått slike kommentarer, da tror jeg seriøst at jeg ikke hadde gjort meg tilgjengelig for kommentarer noe mer. Jeg bryr meg fint lite om hvor mange følgere jeg har her og der. Jeg har helt i fra jeg startet med instagram gjort det så enkelt som å blokke de som skriver dritt. Etter noen år gjorde Instagram det slik at man kan se listen over brukere jeg/foreldrene mine har blokket og den er uendelig lang. Dette var helt i oppstartsfasen og jeg fikk mange kommentarer på at jeg var stygg, dårlig til å blogge og ble kalt de styggeste ting. Sånn etter at jeg hadde lagt ut bilder enten med Isac eller Marcus og Martinus fikk jeg til og med trusler om at jeg skulle bankes opp. Den type brukere som kommenterte slik ble bare blokket. Det jeg sitter igjen med i dag er en fantastisk følgergruppe på Instagram som kommenterer så mye koselig og fint og så og si aldri noen negative kommentarer på bloggen. 

Jeg kommenterer ofte tilbake til dere på instagram og deler jo mye av meg selv i ulike kanaler og mange av dere har kanskje klart å få med dere at jeg faktisk er ganske hyggelig haha. Til og med da det ble kjent at jeg er sammen med Thomas ble det ikke noe hat i det hele tatt. Kun en har sent noen meldinger til Thomas om at han bør komme seg vekk fra meg fordi jeg er så fæl. 

Så jeg sier det igjen. Tusen takk og dere er fantastiske. 

Klem Jennie

Som dere kanskje ser er jeg ganske aktiv på instagram, så om du vil se flere bilder følg meg der<3 @Jenniefashion

4 kommentarer
    1. Det er ikke noe galt å bli kalt feit. Kanskje de formidle det på en negativ måte. Ser ikke noe grunn at det er en negativ kommentar.

    2. Sheilabela: Altså whaaat, det er ikke galt å bli kalt feit? Selvfølgelig er det galt. Check ur self goddammit…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg