Sende nudes, drikking, naturlig hår???

Hei!

Nå som uka går mot slutten tenkte jeg å ha et ukens spørsmålsinnlegg! Skrev jo her på bloggen for noen dager siden at dere kunne stille meg spørsmål og det kom i en del altså! Om dette er et type innlegg dere liker godt gi meg gjerne tilbakemelding på det. Vil du ha de hver uke, anen hver uke, en gang i måneden? Her er de spørsmålene jeg fikk flest eller føler er relevante å svare på. 

1. Kommer du til å ha julekalender i år også?

Jeg har selvfølgelig veldig lyst til det, men det er mye arbeid bak en slik kalender! Vil gjerne og håper at jeg kan få til å ha en luke hver søndag i advent for eksempel. Om det ikke blir kalender vil jeg kanskje prøve meg på vlogmas på youtube<3 Altså mange vlogger i desember:-) Det nærmer seg desember med stormskritt, så jeg må nok begynner å planlegge litt haha<3

2. Syns håret ditt ser mørkere ut. Er det det din naturlige hårfarge? 

Jepp, håret mitt er 100% naturlig nå. For 2-3 år siden stripet jeg det en gang, men jeg lot det vokse ut og klippet så og si av mesteparten av håret mitt i fjor sommer. Håret mitt pleier som oftest å bli myyyyye lysere på sommeren på grunn av sola, men jeg var ikke i et eksotisk land i år, så det ble ikke så lyst som det pleier. Håret mitt er ganske naturlig mørkt nå og det er ganske uvant. Har sett på meg som en person med blondt hår, men når jeg står ved siden av en blond ser håret mitt mørkt ut.

Processed with VSCO with a5 preset

3. Favoritt serie på Netflix?

Jeg ble nettopp ferdig med FRIENDS og jeg er knust haha! Skulle ønske serien varte for alltid! Den er så utrolig bra, morsom og jeg liker at episodene ikke er så lange. Enkelte serier jeg tidligere har sett varer episodene i 40-50 min og jeg rekker nesten aldri så en hel episode av gangen. I FRIENDS er episodene ca 20 min lange. Jeg ser derfor ikke på noe for tiden, så kom gjerne med tips til serier og si hvorfor de er så bra:-)

4. Hvornår kommer du tilbage til Danmark?

Blir såååååå glad når jeg ser dere fra Danmark kommentere på bloggen<3 Etter at jeg var der og møtte dere på flyplassen har jeg ønsket å dra tilbake siden jeg var der. Jeg vet dessverre ikke når jeg drar tilbake, men det skal være et mål. 

Processed with VSCO with b1 preset

5. Er du interessert i å bli skuespiller i noe nytt i fremtiden?

Jeg har faktisk tenkt litt på det. Savner å være skuespiller. Jeg har jo vært med på Disney som var suuuuupergøy, men det var jo en mer programleder rolle og jeg er meg selv. Jeg må allikevel øve manus til dette. Trives både med skuespill og en slik programleder-rolle.

6. Drikker du alkohol?

Nope, det gjør jeg ikke. Dette har jeg svart på en del ganger, men selvfølgelig skjønne jeg at folk spør igjen. Ting forandrer seg jo, men hos meg er dette en av tingene som ikke kommer til å endre seg med det første. Mange spør meg om dette til hverdags også og de lurer på hvorfor ikke? Da svarer jeg nesten litt sånn “Hvorfor skal jeg egentlig?”. Jeg føler ikke behov for det, jeg har ikke lyst og det er i utgangspunktet ikke lovlig. Jeg vet at det er vanlig å gjøre blant ungdom, men bare fordi mange gjør det, blir det jo ikke mer greit. Slik er det i hvert fall jeg ser på det. Jeg dømmer heller ikke de som gjør det. De skal få gjøre det de vil, så lenge jeg får gjøre det jeg vil<3

7. Hva tenker du om 12 åringer som sender nudes ?

Ble sjokkert av dette spørsmålet. Ikke fordi spørsmålet er teit eller noe slikt, men sjokkert er jeg over at barn og folk i det hele tatt sender nudes. Selv har jeg aldri gjort noe sånt og heller aldri fått. Det har sikkert noe med at jeg heller ikke har åpen snap for alle. Det er bare mine nærmeste som kan sende meg snaps. Jeg syns virkelig ikke noe om dette og jeg blir jo bekymret på vegne av det som sender bilder av seg selv på den måte. Mitt tips er jo selvfølgelig å ikke gjøre det. Du vet ikke hva menneskene du sender bildene til vil gjøre med bildet/bildene og de kan ende med å bruke de mot deg. Jeg har også et tips til dere som får slike bilder. Ikke screenshot og si gjerne i fra til foreldrene dine/foresatte.

8. Hvem spurte om å bli sammen av Thomas og deg?

Dette blir Thomas og jeg ofte spurt om hihi! Det var vel ikke slik at noen av oss spurte. Vi hang mye sammen og behandlet hverandre basically som kjærester lenge før vi faktisk ble enige om det. 21. April i år ble vi enige om at vi var sammen og det er den datoen vi har satt haha! 

Et bilde jeg fant av Thomas på mobilen for en stund siden<3 

Processed with VSCO with a5 preset

9. Hvem er dine favoritt youtubere? 

Jeg ser personlig ikke på så mange youtubere, men det er en person jeg liker skikkelig godt. Han er en svensk vlogger (freestyle alpinist) og vlogger så og si hver dag! Thomas intruduserte kanalen hans til meg og den er helt rå. Videoene hans ser såååå sykt bra ut og er det perfekte eksempelet på hva man kaller inspo. På youtube heter han Jon Olsson, så sjekk han ut om du vil. 

10. Hvor mange teoretiske fag har dere i uka? Og hvor mange programfag har dere i uka?

Det eneste programfaget jeg har er jo medie og kommunikasjon. Det har jeg 6 timer av på mandag, 2 på onsdager og 2 på fredager. Hver time varer 45 minutter. De andre fagene jeg har er engelsk, norsk, tysk, matte, naturfag og gym. Til neste år vil noen av fagene byttes ut med samfunnsfag og religion siden jeg ikke har det nå det første året.

11. Favoritt skopar?

Det er litt vanskelig hah! Jeg eeeeeeeeeeeeelsker sko og jeg søker på det ganske ofte. Av de jeg har nå liker jeg veldig godt det ene paret jeg har med vans og det hvite paret med pumasko. Jeg har noen veeeeeldig fine sko fra Superga og jeg bruker de noen ganger. De er bare sykt tunge å gå med haha!

Processed with VSCO with a5 preset

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Jeg elsker selv serien friends! Og det har været svært at finde en serie som er ligeså god. Jeg har ikke fundet en endnu, men kan anbefale How I met your mother❤️ Jaa, kom tilbage til Danmark!🇩🇰

    2. Det er flott at du står for det du vil og ikke drikker! Gjorde det heller ikke da jeg var like gammel som deg. Er mye annet å finne på!

    3. Ane: Skrev” i utgangspunktet ikke lovlig”. Det er ikke lovlig at de over 18 kjøper eller gir til de under 18. Denne handlingen er mot loven og unge skal da i utgangspunktet ikke ha tilgang på alkohol ( noe de allikevel har):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg