GUTTER DETTE MÅ DERE FÅ MED DERE

Hei

Det nærmer seg visst jul. Ikke det at jeg har noen spesiell julefølelse, men på TV vises det reklamer med fokus på jul og i postkassa kommer det reklame med juleprodukter. Jeg har sett julegodt og julebrus i butikkene og faktisk drukket en eller to julebrus også. Det har ikke kommet opp julelys i gatene elle hjemme ennå og snø har vi jo ikke, men så fort i hvert fall en av disse tingene er på plass så kommer nok følelsen snikende. Vi har faktisk hatt julelys i klasserommet vårt siden vi starta og det er skikkelig koselig. Jeg har også fått spørsmål om å sette opp ønskeliste fordi familie gjerne vil begynne å tenke julegaver allerede nå. Desember vil vi gjerne bruke på kos og besøk i stedet for å stresse rundt på kjøpesentre. 

Jeg syns faktisk dette med julegaver er ganske vanskelig. Det er jo ikke slik at jeg trenger noe sånn veldig og jeg er ikke en som blir lykkeligere av å ha mange ting. Jeg liker aller best gaver med en baktanke og veldig gjerne en opplevelse. Når det gjelder julegaver til og  fra kjæreste er dette helt nytt for meg. Hva kan man gi, hva kan man ønske seg? 

Her er en liten liste med ting jeg hadde blitt glad for,  og virkelig noen gode tips til gutta. Dere jenter kan jo skrive flere tips til hva man kan ønske seg av kjæresten i kommentarfeltet. Jeg blir også veldig glad om dere gutter kan skrive hva dere ville ønsket dere i fra kjæresten til jul:-)

1. Et smykke. Gjerne med forbokstaven til kjæresten, eller kanskje et hjerte eller noe annet med en historie bak seg. Om man har vært ute og reist i sammen for eksempel til et sted med palmer, så kanskje et armbånd eller smykke med en liten palme på. Slik vil man alltid huske reisen <3

2. En opplevelse. Det kan være alt i fra en overraskelseskveld, hvor man kommer til hjemmelaget middag og levende lys, til en overraskelsesdag med skitur og pølser på termos. Det kan være kinobilletter, konsertbilletter, middag på en restaurant, en dag på spa og så mye mye mer. Selv er jeg bare glad om jeg får tilbringe tid med kjæresten min, uansett hvor det er. 

3. Noe man lager selv. Man trenger nesten ikke være kreativ heller, ha ha. Hva med en spilleliste, et dikt, en sang. Nå er nok jeg litt påvirket av å ha en musiker som kjæreste og jeg hadde i hver fall smeltet av en sang i fra han, med litt gitar eller piano <3

4. Pysjamaser. Ikke bare til kjæresten men til deg selv også, noe matchende liksom…ha ha! Syns det hadde vært ganske morsomt<3

5. En stor teddybjørn som du kan kose med når kjæresten ikke er hos deg, sparyet med parfymen hans haha. Syns også det hadde vært koselig og morsomt. Syns Thomas lukter skikkelig godt, så en bamse med den lukten hadde vært kos! Sjokolade skader heller ikke haha;-)

 

7 kommentarer
    1. Var helt sikker på at dette var et seriøst innlegg som skulle ta opp et viktig tema i forbindelse med jula og gaver.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg