HVA DRIVER JEG MED?

 

Hei

Det går mot slutten av oktober. Dagene blir tidligere mørke og om morgenen frister det lite å stå opp i fra den varme dyna når det regner eller blåser surt. Det er rart å tenke på at det bare er drøye to måneder siden jeg begynte på videregående. Hvor ble det av sommeren? Før jeg vet ordet av det er det sikkert jul. Kjenner at jeg gleder meg til jul. Første jul med kjæreste og han er i tillegg enormt glad i julen. Håper bare at julen blir hvit i år. 

Hva skjer ellers i livet mitt? Det skjer mye, selv om det på mange områder er mye roligere enn tidligere. Ikke designer jeg kolleksjon og ikke pugger jeg manus. Jeg har rett og slett valgt å takke nei til en del ting ettersom det å begynne på ny skole, i ny klasse og det å ha nye fag å sette seg inn i har vært nok for meg i en periode. Nå høres det jo ut som jeg ikke gjør noen ting, men jeg har det hektisk. Denne høsten fikk jeg endelig tatt “Trafikalt grunnkurs” og jeg øvelseskjører en god del. Jeg har spilt inn en Youtubevideo i samarbeid med EF som kommer i morgen. Jeg har redigert og lagt ut intervju med Dove og Cameron som dere kanskje har sett. Jeg har vært på Disneyarrangement, hatt shoot i sammen med managementet jeg er med i, jobbet med innhold til Juliabladet sin kommende utgave av “OH My Vlog” som kommer ut om ikke så alt for lenge.  Jeg har filmet,redigert og postet 4 videoer på min Youtubekanal, inklusive min første engelske video. Så hadde jeg en etterlengtet høstferie i Kragerø etter en spennende start på VGS. Klassen min består av 11 elever. 10 jenter og 1 gutt. Vi har hatt en del prosjekter i media, men også en del prøver, innleveringer og presentasjoner i andre fag som matte, naturfag, tysk og norsk. Dessverre begynner jeg å bli litt syk, så må passe på litt fremover. Kle meg godt med klær og ikke fryse. Ikke utsette meg selv for mye stress eller press fordi da blir det verre. Jeg har helgen på å bli bedre samtidig som jeg må øve til prøve på mandag. Hihi! Hverdagen er litt mer hektisk kjenner jeg når man går på VGS. Jeg får heldigvis til til å møte venner jeg ikke ser så ofte og kjæresten min og det er godt å være med de. De får meg over på andre tanker enn skole og stress<3

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

I morgen skal jeg ferie en venninne og det gleder jeg meg masse til!

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg