Det som ikke skulle skje, det skjedde

Hei

Endelig fredag, endelig helg. Jeg har noen planer, litt jobb og flere hyggelige ting som også strekker seg inn i neste uke. Helgen begynte også litt spesielt for meg. Jeg la meg i går og kom på at jeg ikke hadde blogget. For første gang siden jeg begynte å blogge har det gått to dager etter hverandre uten at jeg har postet et innlegg. Men jeg våknet jo opp i dag og verden er like hel, ingen skade skjedd, he he. Vel, vel. Kanskje jeg “skylder” dere mest trofaste en litt mer oppdatert helg. Skal forsøke å dele mer jeg. Jeg har jo lagt ut på Instagram og mange bilder på VSCO de siste dagene også . 

Jeg begynte denne helgen med å klippe håret. Det måtte bare gjøres. Sist gang jeg klippet meg så klippet jeg det litt “opp” så det ble litt etasjer. Dette syntes nå mer en jeg ønsket, ettersom håret mitt har vokst mye siden den gang. Håret vil nok naturlig også se litt mørkere ut, ettersom det håret som er mest solbleket er det som nå blir klippet. Jeg syns faktisk det er litt skummelt å gå til frisør, he he. Den største forandringen gjorde jeg før sommerferien i fjor, da jeg klippet meg til skuldrene., jeg syns det var veldig deilig, men har uansett latt håret gro langt igjen. Dro i hvert fall rett etter skolen til Centrum Frisør på nærsenteret her jeg bor på Nesodden. Alltid like hyggelig å dra dit. Har alltid klippet håret der og vi vet godt hvem hverandre er der. Frisøren som klippet meg der i fjor sommer så meg og bare ” Oi Jennie! Så langt har du har fått!”. Haha! Skikkelig koselig!

Nå får vi snart besøk hjemme av Lila og hennes mamma og det gleder jeg meg veldig til. Det er alt for lenge siden vi har snakket i sammen og vi har nok veldig mye å snakke om også. Veldig koselig at vi kan få besøk av dem hjemme hos oss igjen. 

Processed with VSCOcam with b1 preset

Tb Gran Canaria 2015 haha!

Mandag har jeg en spennende avtale i Oslo som jeg gleder meg til. Jeg skal redigere litt video i helgen, lese litt og lade opp batteriene til ny uke. Jeg har dessverre vært litt dårlig til å ta medisinene mine siden sommerferien og fikk i dag vite at jeg fremdeles sliter med blodmangel. Nå må jeg virkelig skjerpe meg og passe litt på meg selv. Det er nok en god forklaring på at jeg er litt ekstra trøtt og “slapp” for tiden. 

Ønsker hver og en av dere en riktig god helg

Hva skal du gjøre i helgen?

Klem Jennie

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg