DE SÅ DET FØR DERE

 

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har hatt en veldig fin dag så langt, selvom jeg ikke har gjort noe veldig spesielt. Har bare vært på skolen og var med noen venninner til frisøren fordi hun ene skulle klippe seg hihi! Jeg lurte litt hva jeg skulle blogge om i dag siden jeg ikke har fått redigert vloggen fra helgen ennå. Jeg kom så på at jeg for en liten stund siden postet et innlegg på facebook som jeg ikke har delt her! ” Face saw it first” som folk pleier å si haha! Jeg vet at mange av dere ikke har facebook og noen har kanskje ikke blitt medlem av gruppen, så dere får ikke oppdateringene! Siden min på facebook heter i hvert fall ” Jennie Sofie” for dere som lurer!

I innlegget fortalte jeg en liten “hemmelighet”. Den er vel ingen så stooooooor hemmelighet, fordi jeg er sikker på at flere vet om den. Tenkte jeg skulle dele den her uansett. Flere av dere har vel kanskje hørt om VSCO? Jeg brukte appen før bare til å redigere, men så begynte jeg å poste ting der. Det er ingen mulighet til å kommentere og slikt der, men du kan se bilder jeg poster fra hverdagen min! Der legger jeg ut alt mulig uten å tenkte på feed! Sjekk den gjerne ut. Om du skriver inn i søkefeltet ” vsco.co/jenniesofie” finner du profilen min<3

Her er noen få bilder fra profilen min haha! Har lagt ut siden høsten i fjor, så det er en del bilder å sjekke ut!

 

Bruker du VSCO?
Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Hei💛 Jeg bruker vsco mye!! Har fulgt deg en god stund nå på vsco du er så god til å rediger og å ta fine bilder😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg