Hvor er jeg nå?!?

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag, om du har vært på skole eller ikke! I går brukte jeg litt av dagen på å pakke siden vi i dag reiste til Kragerø for å besøke familie. Lillesøster er på tur med fotballen, så vi hadde en ekstra plass i bilen. Det er utrolig koselig at jeg har fått møte mye av familien til Thomas og han får møte min!❤ Bilturen tok vel rundt 3 timer og vi så på film hele veien. Det er vel tiende gangen jeg så "taken 3". Vi har nå spist deilig mat og dessert med familien og jeg kjenner at jeg er skikkelig mett haha. Tenkte jeg skulle blogg litt kjapt for dere før jeg går og nyter resten av kvelden med familien!

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg