DERE VIL IKKE TRO DET!!!!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en super duper dag! Min dag har vært fin den! Grei skole dag med en prøve på slutten i tysk. Deretter løp jeg etter at jeg kom hjem og det føltes veldig godt! Nå sitter jeg og forbereder meg til morgendagen. Jeg har skal nemlig intervjue to Disney- stjerner som jeg er sikker på at noen av dere vet hvem er. Intervjuet er over skype, men jeg er fremdeles veldig spent. Dere husker vel Jessie, Liv and Maddie og sist men ikke minst Descendants?! Jeg skal intervjue Dove Cameron og Cameron Boyce om filmen de spiller i, Descendants 2!!!! Helt sykt! Så på de da jeg var litt mindre i flere seirer på Disney! Kanskje flere av dere ser på det nå! Husker jeg elsket det! Har sett første filmen og skal neste uke seg den andre. Jeg skal derfor intervjue de i sammenheng med at den kommer ut. 

Jeg sitter nå og skriver ned litt spørsmål angående filmen<3 Om dere har noen spørsmål er det bare å skrive i kommentar! Trenger ideer haha! Helst om den kommende filmen selvfølgelig!

 

Har du sett de før?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Ååå, er så sykt sjalu!
      Du kan jo spørre noen spm som har med Norge eller den norske fansen å gjøre. Hadde vært gøy om du klarte å finne på noen spm de ikke får hele tiden også!
      Lykke til!😍
      (Spør om de kan følge deg på instagram. Det spm er unikt for det har de aldri fått før)

    2. Hei Jennie! Jeg har ett spørsmål! Er det mulig å få til en tredje film? Og hvordan vil du/ dere beskrive Descentans 2?☀️
      Ja det var mine spørsmål! Håper de var nyttige❤️ Klem Signe

    3. Kan du spørre om hvordan det var å spille inne decendants 2? Og hvordan det er de følte da de fikk bli med i sine første Disney serier/ filmer?

    4. Hei du kan spørre om hva favoritt scenen deres i filmen var og er. Og hva favoritt antrekket de hadde på seg er/var.

    5. Hei:-)
      1. Hva har vært det morsomste med å spille inn filmen “descendants 2″ ?
      2. Var det vanskelig å lære danse trinnene?
      3. Hva liker du best med karakteren din i ” descendants 2″, dove cameron?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg