JEG ANGRER IKKE

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en tipp topp mandag! Det har jeg til tross for at det er skole igjen haha! Skoledagen i dag føltes egentlig ikke ut som skole. I de første to timene hadde jeg engelsk og da tegnet jeg bare. Resten av dagen hadde vi medie og kommunikasjon der arbeider vi med en oppgave vi skal levere på fredag! Vi måtte derfor ned i studio i dag og ta en del bilder så vi har litt materiale til oppgaven! Det var faktisk sykt gøy! Vi sminket hverandre og tok bilder til prosjektet. Vi endte også opp med noen skikkelig koselig venne-bilder som jeg hadde skikkelig lyst til å dele med dere. Her satte vi bare opp kameraet og stilte inn på selvutløser. Det er disse dagene jeg liker aller best på skolen og det er en av grunnene til at jeg er så utrolig glad for at jeg valgte media. Jeg angrer ikke i det hele tatt. Vi har selvfølgelig andre fag som naturfag, matte og norsk for dere som lurer. Når jeg må ha disse fagene også er det godt å ha media der vi gjør mye morsomt. Alt er ikke like gøy, men slik er det jo alltid. Det må man bare leve med haha!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Jeg gleder meg skikkelig til denne skole uka er over. Ikke bare fordi det er ferie og jeg skal kose meg masse med familie, men jeg har også noen spennende oppdrag. Det først oppdraget er på fredag og jeg er supergira, men også litt nervøs.

Kan du tenke deg hva jeg skal på fredag?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg