VI SKAL GJØRE DET

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Endelig er det helg…igjen! Jeg føler ukene går syyyykt fort, men dagene går ganske sakt. Det virker rart å si, men jeg følte det nettopp var helg. Samtidig syns jeg skoledagen i dag gikk syyyykt sakte og jeg ville bare hjem haha!

Gjett hva? Jeg skal til Thomas denne helgen også. Det blir som oftest i helgene vi møtes siden det er mye som skjer i ukedagene. Sist jeg var med han sa jeg til dere at vi skulle filme, men det ble det ikke noe av. Vi hadde vært ute på konsert som flere av dere kanskje leste den dagen, så det ble litt sent å filme den kvelden. Nå har jeg bestemt meg for at vi skal gjøre det og jeg har også sagt det til Thomas! Haha! Selv har jeg funnet mange spørsmål å stille han til “boyfriend-tag” videoen vi skal filme! Jeg har vært ganske kreativ med enkelte av spørsmålene om jeg kan si det, og jeg gleder meg til dere får sett det!

I går hadde jeg en skikkelig koselig kveld i byen med Bahare som dere kanskje så på snappen min. Jeg dro inn til byen og vi møttes på Aker Brygge før vi dro sammen til Oslo Spektrum. Showet var veldig morsomt og jeg koste meg masse med henne. Veldig glad jeg har en venn som Bahare fordi jeg kan snakke med hun om så utrolig mye og vi har det alltid gøy! Senere fulgte hun meg til båten som jeg skulle ta tilbake til Nesodden og hun bestemte seg faktisk for å bli med. Bare for å ta båten inn og ut aha! Veldig koselig at hun gjorde det!

Slik var dagen i går og slik blir den i morgen! Jeg skal prøve å snappe litt mer enn hva jeg pleier også, fordi jeg vet flere av dere liker når jeg gjør det!

Processed with VSCO with a5 preset

Det eneste positivet ved å stå opp klokken 06.30<3

Båttur med Babba<3

Processed with VSCO with a5 preset

En kopp Chai Latte og FRIENDS på fredagen er helt perfekt!

 

Add meg på snap som ” Jenniesofiesnap” og følg meg på instagram der jeg heter ” jenniefashion”.

Klem Jennie

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg