STORESØSTER

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I dag hadde jeg matteprøve og det er deilig å være ferdig! Ikke bare er det deilig å være ferdig, men jeg føler også at det gikk veldig bra! Nå har jeg bare en prøve i tysk igjen neste uke og en innlevering, så er det høstferie. Prøven i tysk er kanskje ikke så morsom, men innleveringen er ganske gøy! Den er i medie og kommunikasjon og vi holder på med å designer plakater og lignende. Jeg lærer å bruke nye programmer og jeg gleder meg til å bli enda bedre! 

Nå kan jeg nyte resten av uken uten å stresse med noe skolearbeid. I morgen skal jeg faktisk kose meg på musikal med Bahare siden hun spurte om jeg ville være med på det. Vi var sammen for litt siden og hadde shoot, men det er en stund siden vi bare har funnet på noe hyggelig i sammen. Gleder meg masse til å tilbringe litt tid med storesøster tihi. Til helgen skal jeg få filmet med Thomas ( håper jeg), så er det bare en uke igjen til ferien. Jeg skal faktisk en del spennende ting fremover og jeg gleder meg til å dele litt etter litt! Nå må jeg bare få postet dette innlegge, drikke opp teen min og dra på mørkedemo. Etter at jeg har tatt mørkedemoen kan jeg øvelseskjøre hele året rundt! Jippi<3

 

Når har du høstferie?
Klem Jennie

10 kommentarer

Siste innlegg