JEG FØLGER TILBAKE/ I FOLLOW BACK

Norsk:

Hei hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I morgen har jeg matteprøve og jeg sitter derfor å øver til det nå. I tillegg har jeg en del tysklesker, men måtte bare slenge ut et innlegg oppi alle leksene og øvingen! Jeg må takke for all den gode tilbakemeldingen jeg har fått på videoen som jeg la ut i går! Kommentarer fra følgere som sa de endelig forstår meg og håper at jeg fortsetter med engelske videoer og kommentarer fra noen som var helt nye på kanalen min og som sa de likte videoen! jeg fikk til og med hyggelig meldinger fra mine norske seere/følgere som sa de likte videoen.

Det var flere av mine norske følgere som skrev av de ikke ville at jeg skulle lage engelske videoer og at jeg må fortsette med norske.Frykt ikke. Jeg komme helt klart til å fortsette med norske videoer, de engelske blir vel mer en bonus. Jeg har følgere fra andre land også og dere betyr alle like mye for meg. Det er derfor viktig for meg å lage videoer til alle. Jeg kommer ikke til å slutte med norske, men lage litt engelske videoer inni mellom. Flere spør sikker om jeg kan fortsette med norske fordi de ikke forstår engelsk. Det er selvfølgelig noe man vil lære seg etter hvert på skolen, men å se engelske videoer på youtube kan jo faktisk gjøre deg bedere. Jeg ser ellers mye på engelske youtubere og serier. Jeg plukke opp begreper og andre nyttig ord når jeg ser på det<3

English:

Hey!

I hope you all have had a great day! I just wanted to quickly thank you guys for the respons on my video yesterday! It really made my day and I`m so happy you all can finally understand. People have asked me if I`m only gonna do english videos from now on and the answer is no. I will continue making Norwegian videos but I will also post som english videos once in a while. I want to keep both my Norwegian subscribes and my subscribes from other countries. Therefore I`m going to make both in English and Norwegian<3

Be sure to follow me on instagram as: JENNIEFASHION! Sometimes I follow back;-)

Klem/hugs Jennie

 

3 kommentarer
    1. Hei jennie! Lurte bare på hvor du kjøper mesteparten av klærne dine? DE ER SYYYYYKT FINE!!! Vet jo at du kjøper mye på Junkyard men hvor ellers.
      Som feks. klokken, beltet og den grønne og beige genseren din (fra instagram)? De er så fine alle sammen!!❤️
      Du trenger ikke svare på dette hvis du ikke vil selvfølgelig, er bare nysgjerrig og trenger nye klær hehe.

    2. Ops, vet ikke om det var en beige genser kanskje den var grå. Og kanskje den “grønne genseren” var et skjerf. Ops ops. My bad. Jaja :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg