Jeg har vært sammen med Thomas fra S16

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg beklager for at det ikke kom noe blogginnlegg i går. Thomas kom nemlig hjem fra Marbella og jeg har ikke sett han på en stund. Han kom derfor til meg i går og vi hadde det skikkelig koselig! Fint å høre om turen, slappe av og kose oss! Vi tok oss også en tur på butikken og jeg kjørte! Jeg vet jeg nevner det ofte og jeg skal roe litt ned på det. HAHA! Bare ekstra stas nå som jeg nettopp har begynt. Pappa satt selvfølgelig ved siden av, ikke bare jeg og Thomas! Som dere hører har jeg og Thomas det veldig bra og “JA” vi er sammen! Jeg kom nemlig over en nettsiden her om dagen som ikke sa det sammen. Siden heter ” famous birthdays” og det står når alle kjente personer i verden har bursdag! Det er syyykt mange personer på den siden og det er bare å søke opp den du vil. I tillegg til at det står fødselsdato og alder er det litt informasjon om personen der. Jeg leste infoen om meg for en stund tilbake og den er for så vidt riktig, men litt uoppdatert. Jeg tenkte derfor sjekke om de hadde oppdatert bilder, info og slikt da jeg så de skrev at ” SHE HAS BEEN in a relationship with Thomas Strandskogen from Suite 16″. Det står altså at jeg “HAR VÆRT i et forhold med Thomas”.  Regner med at dette er skrivefeil, og det er et typisk eksempel på skrivefeil der noe blir misforstått. Vi har vel alle blitt vist det ene eksempelet på barneskolen om hva som kan skje hvis man skriver feil. Trykk HER for å komme til siden om meg. 

“Vent ikke, drep han”

Vent, ikke drep han”

Den er litt vel seriøs, men det er jo et godt eksempel på at komma og skrivefeil kan ødelegge ganske mye haha! 

Her er ei litta collage med bilder av meg og min bf! Nå må jeg hoppe inn i litt lekser og skolearbeid, så snakkes vi!

4 kommentarer
    1. “She has become incredibly popular for her makeup tutorials and food recommendations”.
      ??
      Haha, det visste jeg ikke😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg