URETTFERDIG

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har vært på skolen i dag og det var greit det altså. Dagen var fylt med norsk, naturfag og matte og en del jobbing med prosjekter som må leveres i løpet av uka. Jeg har tidligere ikke klart å jobbe å høre på musikk samtidig, men det klarer jeg faktisk nå haha. Jeg syns faktisk det er deilig å høre på musikk når jeg jobber! Siden jeg også går på videregående har vi mye mer frihet til å velge selv, så jeg hører på musikk når jeg jobber (noe som ikke var lov på ungdomsskolen min).  Det er nok veldig forskjellig hvordan vi jobber best, men man må nesten bare finne en måte som passer best for seg selv. Jeg har laget meg en egen liste der jeg hører på mine favoritt sanger atm og den passer perfekt når jeg driver med skolearbeid! Tenkte bare å dele disse sangene med dere og kom gjerne med sangtips! Vi gjerne vite hva dere liker å høre på!

1. What do I do – SJUR

2. Think Before I Talk – Astrid S

3. Nostalgi 3Millioner – Tomine Harket, Unge Ferrari 

4. Urettferdig – cover av Ylva Olaisen

5. Hot2Touch – Felix Jaehn, Hight,  Alex Aiono

Nå har jeg nettopp kommet hjem i fra butikken med mamma, pappa og lillebror! Jeg kjørte igjen og jeg syns det er skikkelig gøy. Ingen mester ennå, men lærer stadig vekk nye ting og forbedrer meg. Stakkars pappa må alltid kjøre ned og bakover setet hver gang han setter seg inn etter at jeg har kjørt. Jeg er ganske kort i beina og overkroppen så må kjøre sete godt opp og frem. Personlig liker jeg også å sitte litt høyere når jeg kjører så jeg ser hele veien foran meg haha!
Processed with VSCO with a5 preset

Bildet er forresten tatt før jeg begynte å kjøre for dere som kanskje lurte haha!

 

Har du noen favorittsanger atm?
Klem Jennie

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jag älskar ‘For The Love – Hearts&Colors’, ‘White Noise (R3hab Remix) – Ella Vos, R3HAB’, ‘Unforgettable – French Montana’ och ‘Feels Like Home – Sam Feldt’ just för tillfället!

    2. Ååå det er alltid så koselig å lese bloggen din,Jennie Sofie.Og har sååå lyst til å møte deg igjen,du har et hjerte av gull.💛❤️
      Mine favoritt sanger nå for tiden er Hawaii med Cris Baco,Look what you made me do av Taylor Swift og Younger now av Miley Cyrus.Stor klem Ingeborg.❤️❤️😙☀️

    3. På min ungdomskole får vi lov til og høre på musikk hvis vi spørr❤️
      Du gir meg skikkelig mye inspirasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg