CHAI LATTE, PEN LITEN LØGNER, MYKE SOKKER

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag og en fin uke! Nå er det endelig helg igjen! Jeg følte det nettopp var mandag, men det er vel et tegn på at jeg har det gøy og tiden går fort! I dag på skolen kledde jeg på meg skikkelig godt siden det var ganske kaldt ute. Jeg har sjekket værmeldingen også og det blir ikke noe varmere! Jeg liker egentlig været på høsten veldig godt. Det gjør liksom ikke no at det er litt overskya heller. Blandene blir gule, oransje og rød! Luften blir frisk og man må pakke seg inn i skjeft og varme sokker! Jeg liker faktisk høsten veldig godt, så jeg skal gjøre det beste ut av den som mulig. Jeg tekte jeg kunne svare på litt høst relaterte spørsmål. Det var ikke så lett å komme på, men syns det var gøy uansett haha! Etter å ha lest spørsmålene og svarene mine vil jeg gjerne vite dine svar på de samme spørsmålene. Legg det gjerne igjen i en kommentar<3

Favoritt drikke på høsten?

– Det må være Chai Latte! Husker for noen år siden på høst, så lagde jeg og vennene mine det hver gang vi hang sammen. Kokte opp teen, lagde skummet melk, hadde oppi litt sukker og drysset litt kanel på toppen! Sykt kos!

Favoritt serie?

– Jeg føler høsten er serienes måned haha! Jeg har tidligere sett på Pretty Little Liars, Teen Wolf, The vampire diaries og mange flere, men nå er jeg obsessed med Friends. 

Favoritt ytterplagg på høsten!

– Svart og deilig kåpe fra Urban og grønt skjerf fra Bikbok i think. Det på bildet under!

 

Processed with VSCO with p5 preset

Favoritt aktivitet på høsten?

På høsten er jeg utrolig glad i å dra på fjellet med familien! Alltid utrolig koselig! Kanopadling er også utrolig gøy!

Favoritt farge på høsten?

– Om jeg bare kan si en farge må jeg si oransje! Selvfølgelig glad i rød, gul, grønn og slikt også men oransje liker jeg best!

Favoritt plagg på høsten?

– En deilig genser eller syyyyyykt myke sokker!

 

Processed with VSCO with p5 preset

Tips meg gjerne om innlegg dere ønsker på bloggen. 

Kommenter i kommentarfeltet

 

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Favoritt høst drikke!
      -Te!!
      Favoritt serie(høst)!
      -the vampire diaries
      -pretty little liars
      Får så høst følelse av de😻
      Favoritt ytterplagg!
      -skjerf
      -wow by Jennie Sofie høstjakka(den grønne, fra kolleksjon 1 )
      Favoritt aktivitet på høsten!
      -fjellturer
      -Netflix, hehe❤️
      Favoritt høstfarge!
      -vinrød
      -militærgrønn
      Favoritt plagg!
      -En varm strikkegenser
      Elsker høsten, blir så glad!!!😍☔️☕️🍂
      Blogg innlegg:
      Høst outfits
      Månedensfavoritter
      Favoritt høstsanger
      Loveu❤️❤️

    2. Favoritt drikke:
      Jeg liker også Chai Latte veldig godt.
      Favoritt serie:
      Tror faktisk ikke jeg har noen spesiell favoritt akkurat nå…
      Favoritt ytterplagg:
      På høsten og vinteren er det utrolig deilig med en lang kåpe og et stort skjerf<3
      Favoritt aktivitet på høsten:
      Liker generelt det å være ute på høsten, for det er så frisk og deilig luft.
      Favoritt farge på høsten:
      Oransje og gul<3
      Favoritt plagg:
      En stor og deilig genser<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg