På gulvet litt stressa

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg kom nettopp hjem fra skolen og har stress igjen! Haha! Jeg blogget ikke i går siden jeg jobbet litt med noen spennende greier som kommer i Desember og Thomas kom på besøk til meg! Vi spilte litt bordtennis med en gang han kom, men så gikk vi inn og jobbet. Vi jobbet faktisk en god stund og det var først ganske seint vi endelig hadde tid til å kunne slappe av litt<3

Nå har jeg stress IGJEN fordi jeg skal om under en time ta bussen for å dra på min siste dag med trafikalt grunnkurs.  Dette varer lengst av de også alle fordi vi skal ha om førstehjelp. Jeg gleder meg faktisk veldig! Jeg har ikke spist noe ennå, så jeg må slenge i meg noe mat før jeg fyker ut døra igjen! Jeg håper og tror det vil komme flere innlegg neste uke og litt lengre. Jeg har bare ikke hatt tid denne uka til SÅÅÅÅÅ mye som jeg pleier med tanke på kurs, jobb og lekser! Nå er det i hvert fall snart helg og det kjenner jeg at blir deilig.

Her er noen bilder dere ikke har sett, men som gir dere et lite innblikk i min hverdag nå om dagen ahah! Litt rotete bilder fra skolen og slikt, men det er jo sånn det er vettu!

 

Processed with VSCO with a5 preset

Leter etter bøkene for neste time litt stressa….

Processed with VSCO with a5 preset

 

Et lite “Bathroom selfie” på skolen, som forresten har myyyye finere toaletter en hva jeg hadde på ungdomsskolen. Disse er lyse, er malt i farger som gul og rosa! I digg it haha!

Deretter kommer jeg hjem til denne gutten som er klar for en bordtenniskamp. 

Klem Jennie

 

5 kommentarer
    1. Hei Jennie, koselig med sånne innlegg hvor vi får et innblikk i hvordan du har det på skolen!
      Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg eller video hva du har i skolesekken din nå på videregående?
      Klem Helene<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg