HAN MISTET MEG I BAKKEN?!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag! I går etter skolen pakket jeg en minikoffert full med klær for så å ta turen inn til et studio i Oslo. Jeg skulle nemlig ta bilder for en sak til Juliabladet som kommer i desember. Jeg vet ikke akkurat når, men  det kommer ut, men jeg skal si i fra når jeg vet det. Jeg dro i hvert fall dit der jeg møtte Thomas, Bahare og fotografen Daniel som var så snill å ta bilder for oss. Thomas er også med i bladet, så vi tekte det hadde vært kult med litt bilder sammen og hver for oss. I tillegg får jeg da litt bilder jeg kan dele med dere! I bladet kommer det jo kanskje 3 bilder, men på en slik shoot tar man jo flere 100 bilder om ikke 1000. Haha! Jeg håper derfor på noen freshe bilder jeg kan legge ut her og på instagram! Jeg pakket med meg som sagt en del klær og Bahare tok med litt til meg også. Vi tok bilder i litt forskjellig antrekk med hver sin stil. Noen antrekk var litt pene og søte mens andre var litt mer rocka og kule! Vi tok også noen tullete bilder med nisseluer siden det er jul når bladet kommer ut. 

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Hahaha! Syns det siste bilde her er skikkelig morsomt! Han løftet meg opp selv om jeg ikke ville og jeg ble hengende fra beina med håret i ansiktet så jeg kunne ikke se noe. Jeg var livredd for at han skulle miste meg i bakken slik at jeg falt rett på hodet, men det gjorde han heldigvis ikke haha! (Selvom jeg sprelte skikkelig haha! )

I morgen skal jeg møte en venn fra språkreisen min til Malta og jeg gleder meg skikkelig! Der er ca et år siden vi så hverandre sist. Tiden går sykt fort!

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Hei, bildene vart heilt sikkert bra, gleda meg til å kjøpe bladet når det kjem! Kor er den blå genseren frå? var utrolig fin:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg