INTERVJU AV MEG PÅ ENGELSK

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Nå er det like før jeg kjører av sted for å endelig ta trafikalt grunnkurs. Jeg har hatt muligheten til å gjøre det i over et halvt år, men jeg har faktisk ikke hatt tid. Nå følte jeg virkelig at jeg bare måtte ta meg tid, så endelig kan jeg snart øvelseskjøre. Siden jeg har litt dårlig tid i dag passet det perfekt å dele et intervju jeg stilte opp på i Danmark da jeg var der. Nå har jeg nevnt den turen mye, men det er fordi vi gjorde masse morsomme ting og jeg jeg vil dere alt med dere hehe. Som jeg sa stilte jeg opp på et intervju. Det det var spørsmål om hvordan karrieren min startet og hvordan det er å være 16 år. Det var spørsmål om hvordan det er å være et forbilde og hva jeg synes om min egen generasjon. Jeg snakker om alt av samarbeid jeg takker nei til, ting med meg selv som flere kanskje hadde valgt å fikse på, men som jeg ikke gjør. Jeg er tross alt 16 også haha! For å komme til hele saken om meg trykk //HER. Intervjuet er på engelsk noe som gjøre det lett for mine utenlandske følgere å forstå. 

Her er mine nyligste instagram poster! Følg meg der som @jenniefashion

I did a interview in Denmark a little while ago. It is in English which I really like! The interview is all about how it is to be me, what I think about my own generation and what it is like being someone others look up to. Click HERE to se my answers. 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg