12 timer på skolen!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Det kom dessverre ikke noe innlegg i fra første skoledag i går ettersom den varte fra 08.00 til 20.00. Det var selvfølgelig ikke skolearbeid vi gjorde men mye aktiviteter, “bli kjent leker” og hørte noen foredrag. Etter denne dagen hadde jeg så utrolig mange tanker som føyk igjennom hodet mitt. Dagen var veldig morsom, men jeg ble utrolig sliten og fikk litt vondt i hodet. Det var utrolig deilig å komme seg hjem og sove. I dag startet vi heldigvis klokken 09.00, så jeg fikk sovet litt lenger. Vi sluttet også tidlig, noe som var enda mer digg haha! Nesten uke begynner vi med vanlig undervisning og timer. Jeg er spent og nervøs, men det er det vel vanlig å være. Mange har allerede spurt meg om hvordan det var å starte på videregående, men det er vanskelig å svare. Disse to dagene har jo bare vært lek og moro, men snart begynner jo arbeidet. Tror jeg kommer til å skrive litt mer om det litt senere når jeg har gått her en liten stund, men så lang går det veldig bra<3

Denne helgen skal jeg forsøke å få tid til å  filme en video som jeg må få postet innen august er over! Jeg gleder meg maaaaaaasse til å filme den og jeg håper resultatet blir bra! Den har noe med reisen mi til Danmark å gjøre som jeg var på rett før sommerferien! Kan du tenke deg hvordan video det er?

Jeg vlogget hele turen til Danmark, så om du vil se den video legger jeg til under.

 

 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg