“Hverdagen” er snart her

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag! Som jeg skrev i går dro jeg i bursdag og det var så utrolig koselig! Været var utrolig fint, bare bittelitt kaldt. Da var det bare å slenge på seg en deilig genser! Det var utrolig hyggelig å se alle igjen etter sommeren og vi snakket mye om hvor vi skal begynne nå som skolen snart starter. Noen begynte faktisk i dag! Jeg starter på torsdag flere jeg kjenner begynner den 21. august. Vi koste oss med pizza, brus og badminton som vi satte opp helt selv!

I dag vekket faren min meg ganske tidlig siden han vil at jeg skal venne meg litt til “hverdagen” igjen. Innlegget i dag kom ut litt seint, men slik er det når jeg kommer seint hjem fra møter og slikt! Kom nettopp hjem fra Oslo etter et spennende møte som jeg gleder meg til å fortelle dere om det. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

I morgen skal jeg møte Thomas igjen etter en uke uten å ha sett han! Det gleder jeg meg masse til!

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg