NYTT ROM ?!

//samarbeid

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag, selvom det regner. Eller, jeg er ikke sikker på om det gjør det der du er, men her jeg bor pøser det ned. Siden jeg bare er inne i dag med tanke på at det er så dårlig vær, tenkte jeg å style opp rommet mitt litt med noen nye plakater i fra Desenio. Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg har flere plakater derfra og dere ser de stadigvekk i bakgrunnen av youtubevideoene mine. Siden bakgrunnen min ellers bare er hvit liker jeg å bytte ut bildene mine bak for å gi den litt mer liv og farger. Jeg følte det var på tide å bytte de litt ut nå. Jeg var så heldig og fikk lov til å velge meg noen plakater på siden deres og jeg er superfornøyd med resultatet! De har mange fine plakater på nettsiden deres.  Flere av rammene jeg har på plakatene er også fra deres nettsiden. 

Processed with VSCO with a5 preset

Dette er definitivt favorittbildet mitt ut av de jeg har plukket ut! Elsker fargene, de forskjellig mønstrene og “viben” jeg får av det. Kan drømme meg bort av å se på det. Deretter satte jeg opp et bittelite bilde rett under av en jente som sitter. Jeg syns det er supersøtt.

Processed with VSCO with a5 preset

London og Oslo…de to stedene jeg er mest utenom Nesodden vil jeg si haha. London har jeg vært i 3 ganger i år allerede og Oslo er jeg alltid i med tanke på at kjæresten min bor der, møter og andre avtaler. 

Processed with VSCO with a5 preset

Digger også disse plakatene. Spesielt den med de store palmene<3

Processed with VSCO with a5 preset

Det vil endelig “poppe” om noen nye bilder i bakgrunnen min fremover! Can`t wait! Jeg blir også veldig lett lei av rommet mitt, så det å bare bytte ut litt plakater gjør det nærmest nytt i mine øyne haha. Digger det!

Heldig som jeg er har jeg også blitt gitt en rabattkode som dere kan bruke om dere har lyst. Koden ” JENNIESOFIE” gir deg 25% på plakater (ikke handpicked eller rammer). Den varer ut 10.august, altså hele i dag og ut morgendagen!

Klem Jennie

9 kommentarer

Siste innlegg