Sitter 24/7 på Instagram?

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har kost med masse i Drammen med Thomas og en del av familien hans. Jeg blir her helt til mandag og jeg gleder meg til flere gøyale dager med de her!

Jeg får daglig spørsmål om hvor ting jeg har på meg er fra, ting dere ser i bakgrunnen av bildene mine, smykker, briller osv. Jeg har sagt at jeg svarer så mange jeg kan på Instagram, men jeg får dessverre ikke tid til alle. Jeg sitter ikke 24/7 på instagram. De fleste ser heller ikke opp i kommentarfeltet, så de legger ikke merke til at jeg har svart på akkurat det samme spørsmål litt over. Jeg tenkte derfor å dele med dere i dag litt hvor ting er fra, rett og slett fordi dere lurer. Jeg tar det jo også positivt, om dere lurer på hvor klærne mine er fra haha!

Jeg fikk utrolig mange spørsmål om dette settet på Instagram og det kjøpte jeg i Østerrike på Bikbok.

Fikk flere spørsmål om bikinien min og den er fra Hollister.

Denne shortsen fikk jeg også mange spørsmål om og den er fra Urban.

Hettegenser fra Urban!

Jeg håper du fikk svar på noe du lurte på. Dette er i hvert fall noen “plagg” flere har lurt på hvor er fra💕

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Thank you for doing this. This really helped, at least me:)) it is important to do things what are the most important to you, and we all understand that you can’t be on Instagram 24/7 love u ♡♡

    2. Hei:) Man kan tagge hva som helst på bildene, så du kan tagge hvor ting er kjøpt fra. Lag en tagg oppå skjorta di og skriv hvor den er fra, tagg på buksa, smykken, veska osvosv… da slipper folk å spørre:)

    3. Så fin du er 🙂 Har ikke vært så mye innom bloggen din så synes det var på tide å dra en tur innom for å se litt av det du gjør 🙂 Likte shortsen og hettegenseren din veldig godt og synes du har en veldig kul stil,hehe. Håper du får en fortsatt fin ferie og at du koser deg masse 😉

    4. Anonym: Jeg ønsker rett og slett ikke tagge for mye på instagram. Mange tror da at det er et samarbeid eller reklame, som det sjeldent er. Jeg ville følt meg som en reklamekatalog om jeg til en hver tid skulle fortelle hvor alt jeg har på meg er i fra, he h e. Men takk for tipset 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg