SNAAAAART!

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Det har i hvert fall jeg! Mamma og pappa dro faktisk i dag tidlig og kommer tilbake i morgen, så vi har hatt Oma og Opa (altså bestemor og bestefar) for oss selv! I dag har jeg kost meg masse med søsknene mine og vi har gjort masse gøy! Alt fra vannkrig med lillebror til tur med søstera mi! I tillegg har vi spilt mye spill i sammen og det går mye i ludo. Vi spiller også spill hver eneste kveld, og jeg tuller faktisk ikke. Vi har vært her nå i 9 dager og vi har spilt både ludo og rummikub hver kveld! Det skal ikke så mye til for å ha det gøy og kose deg! 

Basket går det også mye i siden vi har basketkurv i hagen. Vi har nå vært her en del sommere på rad, så vi har masse andre leker og ting i kan gjøre. I går gikk vi bort for å spille litt vollyball på en bane ikke så langt unna. Dessverre var det opptatt, men vi endte i stede med å spille fotball siden de også har en bane for det. 

Nå er det også få dager til Thomas kommer og jeg gleder meg helt sykt! Jeg gleder meg til å se han igjen, men også vise han mitt andre “hjem” som jeg liker å kalle det. Jeg vil vise han byen, fjellet, bassenget, jeg vil kjøre gokart og masse mer. Haha! Vi får nok ikke tid til alt, men forhåpentligvis noen av tingene<3<3<3

Processed with VSCO with a5 preset
 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. It is so nice to hear that you have had a great summer holiday, and you have had a great time there where you are:)) do you have any other plans for rest of your holiday??

    2. Hei Jennie!😊
      Du får kose deg masse,det ser ut som at det er veldig varmt der!😎Hvem vinner mest i spill da?&#128517💪&#127996

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg