eksklusivt eksklusivt!

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag!  I går la jeg ut vloggen fra Oslo Sommertid på youtubekanalen min, men glemte helt å gjøre det her på bloggen! Vloggen er filmet og redigert av min fantastisk kjæreste Thomas som var med på både øvinger og selve dagen konserten var! Jeg elsker vloggen fordi jeg kan se tilbake på alt det morsomme jeg fikk være med på. Jeg syns videoen har en skikkelig god stemning og “summer vibe” med tanke på de freshe fargene, den superkule musikken og de glade ansiktene! Hele showet tror jeg vil bli lagt ut snart, men jeg har ikke fått sett det selv ennå. Utrolig gøy å se denne videoen og få en følelse av hvordan det så ut ettersom jeg var foran kameraet hele tiden. I denne videoen er det jo også flere ekslusive klipp som dere heller ikke har fått sett på de store skjermene under Sommertid! Jeg håper dere liker vloggen<3 Here it is!
 

 

Hva likte du mest med vloggen?

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg