LIKER AT DET GÅR FORT!

Hei!

Håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg er helt utslitt etter flere dager med kamper! Vi hadde siste kamper i dag og jeg er ekstra sliten med tanke på at jeg både har spilt jenter 18 og jenter 16. Resten av dagen skal jeg bare kose meg med laget og nyte den siste kvelden. I går var vi på Liseberg og hadde det skikkelig morsomt! Jeg tok sååååå mye morsomt, til og med det høye tårnet som heter “ATMOSFEAT” haha! Jeg elsker berg og dalbaner og karuseller som går fort. Jeg er ikke like ” fan” av karuseller som som går rundt, for eksempel “huska”. Jeg blir så kvalm ahah!

Liker du berg og dalbaner?

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg