Beachy summer look

Hei folkens!

Endelig er det skikkelig sommer! Det er varmt, sola skinner og det er null skole! Ahhh så utrolig digg! Jeg følte i dag at det var en stund siden jeg har delt en “outfit” med dere her på bloggen, så bestemte meg for å gjøre det i dag! Antrekket er supersøtt spør du meg og det passer perfekt til sommeren. Ettersom jeg dusja i dag tidlig lot jeg også håret være litt vått for å gi håret en “beachy look”. Som om du har badet i salt vann og latt håret tørke litt. Da får man naturlig litt bølgete og stilig hår. Ettersom jeg er sikker på at 90% av kommentarene på dette innlegget vil være “Hvor er klærne fra?”, tenkte jeg bare å svare med en gang. Nei, det er ikke reklame, men ser på det som en lettere måte enn å svare hver eneste en. Toppen og belte er fra H&M og skjørtet er fra TOPSHOP. Jeg kjøpte skjørtet da jeg var i London, men de selges overalt i tillegg til slite “off-shoulder” topper<3 Skoene er Adidas og er fra Junkyard. 

 

Jeg ønsker der alle en fin dag videre!

Klem Jennie

 

5 kommentarer

Siste innlegg