MITT TEITE OG KJEDELIGE LIV

Hei

Da jeg begynte denne bloggen for flere år siden het den faktisk “MITT LIV”.  Jeg blogget om alt og ingenting, rett og slett livet mitt. Litt i fra innspillinsopplevelser med JENTER, litt baking, inspirasjonsinnlegg, antrekk, hva jeg gjorde med venner, hverdagsliv og feiringer. 

Det har faktisk ikke endret seg noe særlig. Jeg deler alt i fra bursdagsfeiringene mine, rommet mitt, inspirasjon, videoer, feiringer med familie, hverdager, ferier, jobbreiser, konserter, eventer, skole, venner, byturer, innkjøp og mye mye mer. Noen sier at det har blitt kjedeligere å lese bloggen fordi jeg bare blogger om konserter, eventer, reiser osv…….men glemmer de eller forstår de rett og slett ikke at det er det som er livet mitt. De sier det blir litt teit, men hva skal jeg ellers blogge om? Det er jo dette som fyller opp dagene, ukene, månedene mine. Slik er det nå, det er livet mitt, jeg liker det. Jeg liker det teite livet mitt.

Dere skulle bare visst hvor mye jeg takker nei til, for jeg skal faktisk ha tid til håndball, annen sport, familie, venner, kjæreste og det å bare slappe av uten å gjøre noen ting. Tid til å rydde rommet, for tro meg det blir rotete når man stort sett er travelt opptatt, er litt lite organisert akkurat på rommet og har en tendens til å ta alt ut av skapet og ikke legge det tilbake. Jeg har også “denne stolen som får et fjell av ting på seg”. Jeg bruker faktisk “mye” tid på å lete etter ting. Flere som kjenner seg igjen?He he

De som syns bloggen er kjedelig, vel så syns dere mitt liv er kjedelig. Dere trenger ikke like den. Dere trenger ikke syns at alt det jeg syns er morsomt å være med på å jobbe med er morsomt. 

I går kom jeg hjem i fra London, for 14 dager siden var jeg i København om et par uker er det Oslo Sommertid. Førstkommende helg hadde jeg egentlig et jobboppdrag i Oslo, men datoen måtte flyttes. Det betyr at jeg plutselig har en frihelg. Vet ennå ikke helt hva jeg skal finne på. I morgen har jeg skolefri fant jeg ut, dette fordi vi har vitnemålsutdeling på kvelden og så er det SOMMERFERIE.

Men tilbake til mitt kjedelige liv. Hva vil dere lese om om det ikke er det jeg er med på og det jeg gjør og det som fyller ukene mine. Er det hva jeg har på brødskiva, at jeg sov lenge, lå på sofaen, gjorde lekser….det syns i hvert fall at jeg blir kjedelig 

Nå skal jeg snart gjøre meg i stand for klasseavslutning med foreldre. Ha en finfin kveld.

Så her 

10 “KJEDELIGE” FAKTA OM MITT LIV

1. Jeg sover gjerne lenge.

2. Jeg spiser helst ikke brødskiver til frokost eller kveldsmat. 

3. Favorittfrokost er: Stekt egg med bacon og tomatbønner.

4. Jeg er en som hopper ut i vannet og ikke går ut i vannet.

5. Jeg er ikke begeistret for torsk, men liker laks.

6. Jeg liker spagetti cabonara bedre enn spagetti bolognese.

7. Jeg spør ofte mamma/pappa hva jeg bør ha på meg fordi jeg er så ubesluttsom

8. Jeg biter ikke negler.

9. Jeg liker best action filmer.

10. Jeg bruker 1 minutt på å gå til bussen.

Processed with VSCO with b1 preset

 

Klem Jennie

 

9 kommentarer
    1. Hahaha, digga slutten på dette innlegget!😂 Forresten, hvis DU har ett kjedelig liv så skjønner ikke jeg! Jeg personlig synes det er super spennende å lese om alt det gøye du er med på, blant annet eventer osv. Gjennom blogginnleggene dine synes jeg vi får ett utrolig fint innblikk i livet ditt, og du gjør en så god jobb med bloggen. Stå på videre Jennie, u are the best💗

    2. Jeg liker innleggene dine godt, det gjorde jeg også før, vil kanskje si jeg liker livet ditt en god del?!😂❤️ Jeg leser jo bloggen din fordi at d er gøy å lese hva du gjør og om livet ditt, det interreserer meg hva du skriver om forskjellige ting du har opplevd😘 Jeg liker vanlige innlegg fra helt chille dager, men liker også veldig godt da du er ute på nye “eventyr”❤️❤️ Jeg digger deg og bloggen din akkurat slik den og du er😍 Har alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre de, stå på og kos deg masse med alle de super morsomme tingene du får oppleve, du er veldig heldig❤️❤️FORTJENT😘✨ loveuverymuch❤️❤️ Klem!!

    3. Hei Jennie! Jeg syns det du blogger om er både interessant og spennende! Men jeg lurer på som du skrev om i blogginnlegget. Har du kjæreste? Jeg vet at du har fått disse spørsmålene før og det er greit hvis du ikke vil svare på det altså, men jeg begynte å lure siden du nevnte det i innlegget🌸
      Klem Signe:)

    4. Konfirmerte du deg borgerlig eller kristelig, har spurt om dette mange mange ganger, men har aldri fått noe svar<3

    5. Jeg er enig med neste alle de “kjedelige faktaene”, spesiel nr.4! Og jeg syns absolutt bloggen din er spennende, hvorfor ville jeg lest den hvis ikke?

    6. Må så jeg er HELT lik som deg når det gjelder disse faktaene😂😂, men jeg synes det bare er veldig morsomt og kult💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg