Slik jobber vi!

//samarbeid

Hei hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg. Som jeg har sagt er jeg i London og spiller inn med Disney. I går startet dagen med at jeg måtte stå opp klokken 07.00 for å dusje og vaske håret før mamma og jeg gikk ned for å spise frokost. Vi ble deretter plukket opp og kjørt til der vi skulle spille inn. Dagen ble lang og vi filmet hele 4 episoder pluss promoer for kanalen og Instagram. I går var det også helt syyykt varmt så vi måtte passe på å drikke masse vann. I dag hadde vi 2 episoder å filme pluss litt andre spennende saker jeg gleder meg til å dele med dere. Dagen i dag har også vært utrolig varm. Jeg vil vel si at det i sola er nærmere 35 grader om ikke mer, og nå er det London vi snakker om. Jeg har fått handla meg noen få ting, men mamma og jeg har ikke stresset med å komme oss steder. Vi har vært her en del ganger nå, men det gøy å oppleve London på så mange forskjellige årstider❤ Sist var vi jo her på vinteren.

Jeg har ikke så utrolig mange bilder å dele med dere, men Disney Channel Norge har delt maaaaaaaasse på deres Instagram-story! Jeg viser dere rundt og du får se hvordan vi jobber på sett! Sjekk de ut på Instagram: @disneychannelno

 

Følger du de på Instagram?

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg