Summer plans with my B

Hei!

//samarbeid

Fra og med i dag er det 9 dager til jeg er ferdig på ungdomsskolen og det er sommerferie. Som flere har fått med seg skal jeg være med på Oslo Sommertid den 2. juli, noe jeg gleder meg helt sinnsykt til! Jeg har et møte nå på onsdag angående konserten og jeg er skikkelig spent! Dagen etter Sommertid reiser jeg på håndball cup i Sverige. Det er en stund siden jeg sist var på cup og jeg gleder meg masse til å spille håndball og kose meg med laget. Litt etter cup er det Østerrike og forhåpentligvis en tur til Italia. Jeg får også besøk siste uken min i Østerrike, så det gleder meg meg også utrolig mye til! Så det jeg er nesten mest gira på! Jeg skal til Frankrike med Bahare! Jeg har aldri vært der, så jeg er derfor lit ekstra spent også! Jeg elsker å oppleve nye steder og Frankrike er et sted jeg har ønsket å besøk lenge. Vi skal være der fire dager i sammen med EF og vil reiser til St Raphael. Det ligger helt sør veldig nærme Nice, for dere som kanskje vet hvor det er. Jeg gleder meg til å snakke mer med EF og Bahare og planlegge mer av turen! 

Hvilket land drømmer du om å reise til?

Klem Jennie

 

16 kommentarer

Siste innlegg