Møte med fans, sminkefri, photoshoot…

//samarbeid

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Det har i hvert fall jeg. I dag var jeg med trinnet mitt i en klatrepark i Oslo og det var så ufattelig morsomt! Sist jeg var i en klatrepark var høstferien 2016, men den parken jeg var i nå var myyyyyye større og vanskeligere! Utrolig gøy! Som flere kanskje fikk med seg i går på bloggen og på snap, så var jeg ferdig med vloggen fra helgen min i København. Jeg la den ikke ut fordi et var blitt så sent, så jeg legger den ut nå i stedet. Helgen var utrolig morsom og du får se det meste vi gjorde i denne vloggen! Dere får også se meg uten sminke i videoen, noe som flere kanskje har ventet på haha! Håper dere liker den<3

 

Vil du ha flere vlogger?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Åååååå! Så vanvittig kule bilder! Jeg fikk så skikkelig lyst tilbake til Danmark når jeg så vloggen! Hadde vert kjekt med flere vlogger! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg