BEHIND THE SCENES

//samarbeid

Hei!

Da har jeg kommet hjem etter en morsom helg i København! Da jeg kom hjem i går var jeg helt utslitt etter all reisingen så jeg verken pakket ut eller begynte på videoen min. Jeg tok å la meg nesten med en gang! I dag har jeg der i mot redigert hele videoen, men venter med å legge den ut til i morgen fordi det begynner å bli litt sent! Jeg velger derfor å legge ut litt ” sneak peeks” fra videoen! Jeg vlogget fra hele reisen så det er innhold fra hele tre forskjellige dager i vloggen som kommer ut! Det er litt fra kvelden jeg ankom, første dag da vi hadde shoot inne og spiste middag og siste dag med shoot ute og hjemreise! Det har vært helt fantastisk å få jobbe med så mange talentfulle folk som er så  hyggelige og utrolig dyktige innenfor yrket sitt. Hadde det superkoselig med de andre ambassadørene også.

Nå skal jeg begynne å gjøre ,meg klar for kvelden siden det er skolen igjen i morgen! Nå er det bare 16 dager igjen til skoleslutt, som også betyr 16 dager igjen på ungdomsskolen. Jeg har gledet meg nå en stund til ferien fordi det har vært så mye skolearbeid, men nå som alle tentamener og eksamener er over kjenner jeg at det blir trist å forlate skolen med alle de gode vennene jeg har fått. Noen begynner på samme skole som meg, men flertall reiser til Oslo og begynner der. Jeg gleder meg derfor til skolen i morgen og til å nyte enda en dag med de flotte vennene mine!

 

Gleder du deg til skolen er slutt?

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Haha har hatt ferie siden 28 mai. Vært veldig gøy så du burde glede deg! Går 2 vgs da, så ble ikke akkurat trist å si hade til venner som skal reise bort, fordi jeg har ett år igjen med de

    2. Jeg gruer meg ærlig talt skikkelig. Jeg liker å være på skolen. Jeg synes til og med det er kjedelig med helg😅 Skolearbeid derimot, veldig kjedelig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg